The Greatest Guide To بوی بد پا

Wiki Article

لیزیک چشم؛ مزایا و معایب، آماده شدن برای لیزیک و مراقبت های بعد از آن

این پماد باعث می شود که طول دوره درمان تبخال کاهش یافته و اصطلاحا سریعتر خشک شود. دقت کنید که این پماد را در دمای محیط نگهداری نمایید و از تماس آن با چشم جلوگیری کنید.

درمان خروپف شبانه؛ دلایل خرناس، عوارض آن و روش های درمان مختلف

همچنین اسیدلوریک و کاپریک اسید موجود در روغن نارگیل به کشتن ویروس تبخال کمک می‌کنند. برای بهره‌گیری از این روش درمانی باید:

ریشه شیرین‌بیان سیستم ایمنی بدن را تا حد زیادی تقویت کرده و ازاین‌طریق با ویروس تبخال مبارزه می‌کند

کمپرس یخ هم به عنوان تسکین دهنده عمل می کند و هم با سرد کردن موضع تا حدودی از تکثیر عامل بیماری زا جلوگیری می کند. بنابراین در نهایت استفاده از کمپرس یخ باعث تسریع در روند درمان می شود.

روغن نعناع فلفلی هم اثر مثبتی بر ازبین‌رفتن ویروس تبخال دارد. برای استفاده از این گیاه:

علاوه بر محصولات پزشکی و بهداشتی که توسط انسان ساخته می شوند و به اصطلاح دیگری مصنوعی یا شیمیایی هستند؛ روش ها و درمان های طبیعی و سنتی نیز برای کاهش علائم و عوارض بیماری تبخال لب وجود دارند.

در بسیاری از موارد بیماری این تاول های کوچک در کنار یکدیگر ایجاد شده و به هم متصل می شوند. در نتیجه یک تاول و تورم بزرگ تر و دردناک ایجاد می شود که مقدار زیادی مایع را درون خود جای داده درمان تب کودکان است.

لازم است در همین ابتدا به شما بگوییم که بهترین زمان برای آغاز روند درمان و به کارگیری درمان های مختلف درست بلافاصله پس از ظاهر شدن و پی بردن به اولین علائم بیماری است!

اولین و در دسترس ترین موردی که می توانید بعد از ظاهر شدن اولین تاول ها از آن برای بهبود بیماری خود استفاده کنید یخ است! کافی است کمپرس یخ یا چند قطعه یخ که درون یک کیسه پلاستیکی قرار گرفته اند را تهیه کرده و آن را روی محل تورم و قرمزی قرار دهید.

داروهای ضدویروسی که در درمان تبخال دستگاه تناسلی استفاده می‌شود، عبارتند از: آسیکلوویر

روغن درخت چای یک درمان‌گر موثر و بسیار قوی برای تبخال است که خواص ضدالتهابی و ضد‌درد بالایی دارد.

علائم اندومتریوز کدامند؟ نشانه های آندومتریوز خفیف و شدید چیست؟

Report this wiki page